reklama

Stužkový ošiaľ

Pre niekoho večer, ktorý si zapamätá na celý život. Pre niekoho večer, keď ho rodičia uvidia po prvýkrát ako dospelého a pre dievčatá večer kedy sa stanú krásnymi ženami. Nielen toto pre mňa znamenal 4. december, kedy som zažila svoju stužkovú slávnosť. Všetko sa to začalo ale už oveľa skôr.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Na konci leta som vedela, ktoré šaty si oblečiem, ale nakoniec som mala na sebe niečo úplne iné. Najväčší chaos nakoniec nebol vôbec okolo šiat, ani okolo 200 dielnej naháňačky po topánkach, kabelke a podobne.

Pravé šialenstvo bolo týždeň pred. Síce sme chodili do školy, ale po prestávkach sme nacvičovali program, ako keby sme mali vystupovať v Cannes na festivale. Naša Starostka, určite poznáte ten typ, čo všetko musí organizovať a pchať do všetkého nos, organizovala všetko okolo. Zúrivo som vypĺňala posledné oznamká ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Deň pred sme si išli obzrieť sálu Kultúrneho domu v Novákoch. Ak budete robiť niekedy stužkovú, tak len tam. Obrovské priestory a hlavne personál, ktorý vám splní čo vám na očiach vidí.

Správne sa chaosilo. V deň D som riešila nechty, účes, či som dosť chudá do šiat a ako vyzerám. Konečne som šla na vlak aby som stihla generálku. Popri vlaku ešte bežal drahý, lebo som si zabudla lodičky a všetko sa mohlo začať ...

V sále zatiaľ organizovali všetko moje spolužiačky, ktoré som v prvé chvíle ani nespoznala, ale pod nánosom make-up to boli ony. Postupne prichádzali rodičia a profesori. Všetci mali na sebe akoby masku noblesnosti a nevedeli sme sa na seba vynadívať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stužková dopadla nakoniec perfektne. Nedopadli sme ako trieda oproti, ktorú spranierovalo vedenie za vulgárnosť. Pár nedostatkov, technické problémy, skoro tiekla krv od natlačených lodičiek a spolužiačka po Gaudeáme odpadla. Inak totálna pohoda. Tá vaša?

Sára Biela

Sára Biela

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vysokoškoláčkou, čo sa zaujíma o diane okolo seba a dúfam, že moje blogy si radi prečítate. Zoznam autorových rubrík:  co rozum dal,a niekedy aj vzalNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu